top of page

מיזז אנושי | אנחנו מידברן

עודכן: 27 ביוני 2022

דמיינתי אנשים שמחים בפלאיה, עם עיניים נוצצות, על רקע שקיעה מהפנטת. חלמתי אותם כיחידים, נעים במרחב, שברגע אחד מתחברים יחד ויוצרים צורה אנושית מרהיבה.


זה התחיל במעגל גברים על ספה. נפגשנו, השותפים שלי למגורים בבית השפע ואני, על מנת לצאת למסע משותף למידברן וליצור במהלכו משהו מטורף. אנחנו אנשי תנועה ומוזיקה, והכיוון היה ברור:

רצינו לייצר משהו שמשלב בין שני האלמנטים האלו, מיצג שיגרום לכל מי שיתקל בנו להתחבר ולקבל השראה. הבנתי שאם מייצרים משהו בתנועה, יהיה הכי כיף לעשות את זה עם כמות גדולה של אנשים.


הלכתי לישון כשזה מהדהד לי בראש, חלמתי.... ובחלומי, ראיתי קבוצה סופר שמחה של א.נשים צוהלים בפלאיה עם עיניים נוצצות על רקע שקיעה מהפנטת; נעים במרחב, וברגעים מדויקים מתגבשים כמו בקסם לפרמידות וצורות אנושיות מרהיבות, כך שכל יצורי הפלא שיתקלנו בנו על הפלאיה לא יוכלו להישאר אדישים...כך נולד המייזז שלנו.


נוצרה לה משפחה מדהימה, שכל רגע בתהליך היצירה איתה היה אקסטטי. כל פעם שנפגשנו היינו קצת במידברן. התחלנו חזרות בסטודיו שלנו, ודי מהר גילינו שהוא קטן מכדי להכיל 30 איש שמתחברים ביחד לכל מיני צורות. משם עברנו לדשא בפארק הירקון, שנתן לנו מרחב ואיפשר לנו גם לטפס אחד על השני לגובה.


התקדמנו, השתפרנו, הכנו תלבושות והתייעצנו אחד עם השני עד לאן אפשר להגיע. רצינו לעשות בסיום המייזז משהו גדול ושאפתני, שגם החברים שהגיעו מרקע של אקרו וקרקס אף פעם לא עשו. היו מספר קולות ספקניים אבל בסוף החלטנו כן ללכת עליה, פירמידת שלוש הקומות! אחרי מספר תרגולים, ברגע שהרוב האמינו ביחד שניתן לעשות את זה, זה פשוט קרה. זה היה רגע מיוחד של התעלות.


ברור שהביצוע במידברן היה לא פחות מיוחד. התאפרנו, התלבשנו, עשינו תרגול אחרון בקאמפ שלנו – "אקסטטיקה", ועם לב פועם חזק יצאנו לעוף על הפלאיה.


גלשנו בין הקאמפים על האבהק, והזמנו את כולם להצטרף. התחלנו מהצורות הפשוטות ועברנו למסובכות יותר. הייתה שם תנוחת בודהה מרחף, רכבת אנושית שיוצרת רובוטריק ואקרו מרחף. את הפירמידה שמרנו לסוף, וברגע שהרכבנו אותה - היא חישמלה את כל מה שהיה מסביב. כשירדנו,


הנחנו ידיים אחד על השני וצעקנו יחד, כקול אחד. היינו ממוקדים, מסונכרנים, שחררנו את כל העוצמה שלנו ביחד. ואז - 'פוף', הכל נעלם. היצירה לא קיימת עוד. זמנית בדיוק כמו העיר שלנו.

אני מודה על הקושי שהיה לנו בדרך, אני מודה על השותפים המדהימים ומודה על היצירה. כל אלו התחברו ביחד לחוויה שגדולה מסכום חלקיה.


כל מי שקורות את המילים האלו וקיבלו חישמול לקחת חלק במייזז האקסטטי של 2022, אני מזמין אתכן ליצור קשר בהודעה פרטית ל dvirrozen באינסטוש


קרדיטים של האלות ואלים של המייזז 2021


תודה לכל מי שהשתתף תמך ועזר

תודה אחרונה לכל קהילת מידברן









bottom of page