top of page

אנחנו מידברן - אמנות

את גיל לא הכרתי בברן הראשון שלי. האמת שגם בשני לא, אבל את היצירות שלו יצא לי לפגוש.


בפעם הראשונה זה קרה באחד משיטוטיי ברחבי הפלאיה, כשלפתע באמצע השממה מצאתי את עצמי עומד מול פסל ברונזה מטורף של מישהי שיכולתי להישבע שהיא אמיתית.


בפעם השנייה פגשתי אותה בסלון. לידה היה עוד פסל שגם מולו נעצרתי לכמה דקות. בדיעבד, הסתבר שגיל מתח את עצמו באותה שנה לכל הכיוונים במידברן עם מיצב בפלאיה, מיצב במחנה, ובנוסף להכל היה גם חלק מהצוות המוביל של הקמפ וגם הבניה של הקמפ, וזה יכול להיות מעניין אם יש לו גם צוות קטן של אנשי ברונזה שעוזרים לו בהקמות.


הסלון בשנה שעברה אירח את מתחם הגלריה בו אמנים הוזמנו להציג את העבודות שלהם, כי בסופו של יום- אין על ההנאה של להציג את את העבודות שלך בברן ולגרום לאנשים לעצור מולן לרגע של מחשבה. גם השנה צוות הסלון יעזור בכל מה שקשור להקמות ולנראות ולדחיפה של הפרויקט הזה שחושף אנשים לכמה שיותר יצירות של כמה שיותר אנשים, ואנחנו מזמינים את כל מי שרוצה להציג ליצור איתנו קשר ולעשות קסמים יחד.


"הקטע המעניין הוא דווקא מה שקרה בעקבות זה שנכנסתי לסלון", גיל סיפר לי אתמול בטלפון, "מישהי שעברה שם וראתה את המיצב "Selfie" (המלאכית שדופקת סלפי ועפה על עצמה) התלהבה כל כך מהפסל, שהחליטה שרוצה כזה לעצמה וחיפשה אותי במהלך המידברן לראות איך גורמים לזה לקרות". אחרי הברן הם נפגשו, גיל יצר פסל חדש עבורה, וסיפר שהרוויח לא רק עוד ניסיון בעבודה עם ברונזה, אלא שהפסל החדש יצא הרבה יותר טוב, ולא פחות חשוב- הכסף מימן לו את יצירת המיצב החדש שיציג השנה. כשהסתקרנתי לשאול מה הוא יהיה- גיל רק סיפר שמדובר בפסל ברונזה חדש שיעמוד בפלאיה וייקרא "The inevitable". הוא כן משאיר את היצירה הראשונה של "Selfie" שתהיה גם השנה בברן, והבטיח שאת הפסל הנוסף שנקרא "Covid sisters" תוכלו לפגוש בגלריית הקובייה הלבנה המתנפחת. אתם לא תוכלו לפספס.


אז קוראים לו גיל בורשטיין, והוא מפסל מאז שהוא זוכר את עצמו, לפעמים דברים רציניים כמו פסלי ברונזה ריאליסטים ,ולפעמים מיצבים יותר היתוליים ואינטראקטיביים. ואם גם לכם בא לקחת חלק ולהציג את היצירות שלכם ולתת לאבק הפלאיה לשטוף אותן במתחם הסלון שיפנק אתכם בכל מה שקשור לעזרה בהקמת הגלריה- מוזמנים ומוזמנות לפנות לצוות שלנו בלינק מטה.


אז.. את מי רואים בסלון של המידברן השנה?



bottom of page