top of page
  • media9024

חשלש כל המידע לקראת הירידה אל העיר

אחלשים ואחלשיות יקרים ויקרות!

תיכף אנחנו בפלאייה, יש התרגשות ואולי קצת לחץ... לא לדאוג, כל מה שצריך לדעת על חשלש נמצא בקיט אחלשים.

אבל מה קורה בזיכויים?? אספנו את כל המידע על תחנת מעבר וזיכויים במקום אחד- דף מידע 2021. מה שחשוב עכשיו זה להרשם ולקבל לינק להורדת האפליקציה של הזיכויים:

רישום למיצב/מיזז * בוא ותקרא משהו קצר וחשוב לגבי התקנת האפליקציה! לחץ כאן

עם האפליקציה הזאת תוכלו להזדכות על השטח במהירות וביעילות, וגם לעזור לנו לאסוף מידע שישמש לקיזוז פחמני של הפעילות שלנו במידברן.

חשוב! אתם רוצים שתתאפשר כניסת ספקים מוקדמת לעיר? אז צריך את השיתוף פעולה שלכם בזיכויים! תעשו חישלוש ראשוני ותזכו את השטח שלכם מוקדם, ואז תשחררו כמה שיותר רכבים הביתה. המשטרה תתיר כניסת ספקים רק אחרי שמספיק רכבים יצאו מהעיר.

אבל מה זה חישלוש ראשוני? ככה- משאירים את הציליות עומדות ומקפלים אוהלים, סלון, מטבח, מקלחת, שירותים. מטאטאים מחצלות ומשטחים לפני שמקפלים אותם. מחשלשים שטח בצד ואז שמים עליו את כל הציוד בערימה. ואז כל חברי הקמפ מחשלשים בשורה ארוכה את שטח המחנה (אפשר לשלוח סרטון מצחיק לטלפון של חשלש 054-988-2431). כמובן שחישלוש ראשוני כולל חישלוש השטחים המאומצים (כאן יש עוד מידע על שטחים מאומצים).

אולי אתם מחפשים מסרים על חשלש להעביר לחברי הקמפ/מיצב? בקיט אחלשים יש את המדריך חשלש לקמפ, סרטונים, סטיקרים, אינפוגרפיקות, מוסיקה, מצגת מהיום עיון, ומצגת על חשלש לאומנות.

וגם רצינו להזכיר ש... ב 4 אני מחשלש.ת! נכון, בפלאייה אין זמנים, וכל זמן הוא טוב לחישלוש. אבל שכשהשמש מתחילה לרדת, תעצרו רגע ותחשלשו את הקמפ או את הסביבה הקרובה לכם, ובארבע ועשרים...

ודבר אחרון, היינו כאן בשבילכם, נשמח אם תהיו שם בשבילנו. חסרים לנו אנשים עם חשלש בנשמה. בואו תצטרפו לצוות הרסטו, ותעזרו להחזיר את הפלאייה לקדמותה ולבריאותה!. את.ה אחלש.ית תותח.ית? סגרת זיכוי מוקדם? בוא.י לעזור לנו בזיכויים של קמפים אחרים! עזרה בזיכויים תאפשר לזרז את יציאת חברי הקמפ מהעיר ולהקדים את כניסת הספקים.

זהו, סיימנו לחפור. ניפגש בפלאייה!

באהבה, מחלקת חשלש


bottom of page