top of page

הודעה לגבי מדיניות החזרים

משתתפים ומשתתפות יקרים,


זו הודעה שקשה לכתוב בתוך הצער והכאב שנפל עלינו על אובדן חיים של קרובים ואהובים בהם גם חברי קהילת מידברן, בתוך סערת המלחמה בה רבים גויסו, בתוך מודעות הנעדרים ששוברות את הלב, ובתוך כל הדאגה לחגית שעדיין נעדרת, אנחנו גם מבינים את הנחיצות בוודאות בכל מה שקשור בהחזרים לרוכשי הכרטיסים בהתאם להודעה מלפני שבוע על דחיית אירוע מידברן למועד לא ידוע- הלכה למעשה זוהי הודעה על ביטול אירוע מידברן 23.


סכום עלות הכרטיס הוא קריטי לרבים מאיתנו הנמצאים בחוסר ודאות כלכלית בשעה זו, לכל שקל יש משמעות ואנו רוצים להתקדם עם התהליך, למרות שהתמונה אינה ברורה לחלוטין, אנו מעוניינים לקדם החזרי כספים במהירות האפשרית.


עדיין מוקדם לסכם במדוייק מהן ההוצאות שכבר בוצעו, אך כיוון שעמדנו כחודש לפני פתיחת האירוע ברור שיש לנו התחייבויות גבוהות מאוד לאמנים, לספקים, הוצאות רכש שבוצע למחלקות ההפקה ולעמותה, החזרי כספים למתנדבים ועוד.


ההחזרים יבוצעו אוטומטית בתוך כשבועיים (נשתדל שפחות), על פי תנאי הביטול בתקנון האירוע, לפיו, רוכשי הכרטיס יקבלו חזרה 75% מעלות הכרטיס.

רוכשי כרטיס מיום 23/9 ואילך - 14 הימים שקדמו להודעה על אי קיום האירוע במועדו, יקבלו בחזרה 95% מסך עלות הכרטיס בהתאם לחוק.


אנו מבקשים במלוא הרגישות את הסבלנות לאורך הצפוי של התהליך שנעשה כתמיד על ידי צוות של מתנדבים, חגית היקרה שלנו שנעדרת, היא ראש מחלקת זיכויים וגבייה וחברה שלהם.


כמו כן, כמובן שנעשה מאמץ בימים אלה לצמצם ככל שניתן בהוצאות קבועות ולמזער את הנזק עקב ביטול האירוע. האדוות הכלכליות של המלחמה משפיעות על כולנו.


אנו ממשיכים לעשות כל מאמץ לתמוך בחברי הקהילה אשר השתתפו בסוף שבוע הפקה.


בנוסף, אנו במחשבות לגבי יצירת מרחבים מעוררי השראה של תמיכה ושיקום, חיבור ואיחוד בין אנשים בקהילה ומחוצה לה, גם לכך יידרשו משאבים ואנו מקווים להניע יוזמות כאלו בעתיד הקרוב.



בתקווה לימים שקטים יותר,


צוות מידברן


bottom of page