top of page

מחנה נושא Camp WE HEAL - מידברן 2022

אני זוכר את הטבילה הראשונה שלי באמבטיית קרח. זה כאילו מישהו לחץ על כפתור והדליק אותי, כאילו קמתי לתחייה. זרמה בי כל כך הרבה אנרגיה וחיות שפשוט הרווחתי יום שלם. אין שום דבר טבעי שדומה לזה. בכל פעם שאני טובל אני מבין שהחוויה הזאת צריכה להיות חלק אינטגראלי מהחיים שלי, ולדעתי מהחיים של כולנו. מהנקודה הזאת מתחיל הסיפור של מחנה We Heal. מתוך הרצון של כולנו לתת לאנשים את האפשרות להתחבר לעצמם באמצע המסע שלהם בפלאיה.


יש הרבה דרכים לעזור לאנשים להציץ לרגע פנימה. הקו שמחבר של הקאמפ שלנו הוא החיבור העמוק לטכניקות ריפוי מסוימות שנוגעות בעולמות פיזיים ורוחניים ביחד. אנחנו עושים את זה בשיטות שונות ובאמצעות כל מיני כלים, שרובם יהיו חלק ממתחם הטיפולים שנביא השנה למידברן. האורחים שלנו יוכלו לחוות אמבטיות קרח ואמבטיות סאונד, טיפולי רייקי, פתיחות קלפים, שיעורי יוגה וסדנאות שונות, שהמטרה של כולם משותפת: להוריד לרגע הילוך ולעצור.


לעצירה הזאת יש חשיבות עצומה. ברגע שעוצרים נפתחות אפשרויות לצלול קצת יותר אל תוך התודעה, אל תוך האני הפנימי שלנו. פתאום אפשר להתבונן. לנשום. להקשיב. לכתוב. לטבול. לכוון מסלול מחדש. זה דומה למסע האישי שעוברים חלק מחברי הקאמפ ביומיום, שחלקם מגיעים מעולמות עסקיים, ממרוץ חיים די קשוח. הדיפולט הזה, מוכוון הקריירה ועמוס הלחצים, שוחק לאללה. לכולנו – פסיפס אנושי יפהפה שמורכב גם ממטפלים וגם מאנשים שעוסקים בנדל"ן, בהייטק ובעיצוב אופנה, מצרפת, מניו-יורק ומהולנד - לכולנו נמאס לשבת כל יום בתוך משרד, יפה ומעוצב ככל שיהיה, ולהיות תקועים מול מחשב. אנחנו מחפשים משהו אחר, נקודת אחיזה בתוך היום שלנו, איזהשהו עוגן חיובי ובריא. גם בתוך הטירוף של המידברן צריך לדעת למצוא נקודת אחיזה שכזאת, לעשות את העצירה. אני חושב שאנשי הקאמפ מקווים, יותר מהכל, לאפשר לאנשי הפלאיה להנות מחוויה קצת שונה, שקטה אבל חודרת, איטית אבל אינטנסיבית. מנקודת מבט אחרת.


מה אנחנו רוצים מכל הברנרים בפלאיה? שיגיעו. שיתנו לעצמם את הצ'אנס להאמין, בדיוק כמונו, שהאדם הוא האחראי על הריפוי שלו, ושיראו במו עיניהם את היכולת של כל אחת ואחד מאיתנו לחולל תהליך של ריפוי בכוחות עצמו. שיעברו יחד איתנו תהליכים משמעותיים ומרגשים, שיעשו קפיצה אל הטרנספורמציה הקטנה או הענקית שהם צריכים בדיוק עכשיו, בדיוק הרגע.


מחנות מיצבים כל משתתף שרוצה לספר על החוויה שלו על המתנה שלו לפלאיה מוזמן ליצור איתנו קשר וביחד לבנות את הפסיפס המדהים #אנחנו_מידברן





bottom of page