top of page

העיר מידברן תקום

עודכן: 17 בספט׳ 2021

בחודשים האחרונים מאז הכרזת האירוע, הקהילה שלנו כמרקחה, קהילת האמנים והתוכן של מידברן כמו גם חברי קהילה אינדיבידואלים, עומלים להביא לעיר שלנו את מיטב היצירה והיצירתיות שלהם. מידברן, היא העיר הזמנית ובה גלריית האמנות הגדולה בישראל, במסגרת האירוע הרשמי של הברנינג מן בארץ. השנה אנו מקימים את העיר הזמנית בקרבת העיר ערד.

לצערנו עלייה בתחלואה וההגבלות על קיום ארועי חוץ, גם תחת כיפת השמיים, מאלצים אותנו לדחות את הארוע לאוקטובר בתקווה לשינוי חיובי בתמונת המצב.

אחרי שבחנו את ההתנהלות סביב הסגרים וההגבלות בסבבים הקודמים, אנחנו מרגישים שדחייה של פתיחת השערים בחודש נותנת לנו למעשה עוד כמעט חודשיים מהיום (15.8.2021) לירידה לשטח, היא פסק זמן מספק לאפשר את קיום האירוע.

העיר מידברן תקום ב 25-30 לאוקטובר 2021.


פרקטיקה:

רוכשי הכרטיסים יוכלו לשמור את הכרטיס למועד החדש או להעביר אותו למשתתף אחר. אנחנו מצרים על המצב שנוצר לעשרות משתתפים שחלמו וספקים שנפגעים כתוצאה מדחיית האירוע.

מכירת הכרטיסים הקרובה לאירוע תתקיים כמתוכנן ותיפתח ב 21.8.

המכירה תימשך 5 ימים עד ה26 בשמונה בערב.

כרטיסים שלא ימכרו בה יעברו למכירה הפתוחה OMG.

תקנון האירוע יעודכן ותאריך הירידה לשטח ישתנה ל 5.10.2021 עם כל המשמעויות הנלוות אליו בנוגע לביטול האירוע.

במידה ועדיין עננת הקורונה תאיים עלינו, שמנו לנו את ה 26.9.2021 כתאריך של GO NO GO לפני ירידה לשטח על מנת שלא נגיע למצב שבו מישהו מפסיד את מחיר הכרטיס מלבד רכיב התרומה.


אין לנו ספק שרבים מאיתנו חווים אכזבה לאור ההודעה הזו. עם זאת אנו מרגישים שזו חובתנו לקהילה שלנו וגם לכלל אזרחי ישראל, גם לייצר אירוע שיאפשר למהות ולהוויה של מידברן לקרות, וגם לשמור על המשתתפים, בריאותית וכלכלית. כל מה שכל המשתתפים עשו עד עכשיו וימשיכו לעשות לקראת האירוע, זו המהות של הקהילה, ההכנות של האמנות, הקאמפים, הגיפטינג, המחלקות, וכל העשייה הזו תתממש באירוע עצמו, גם אם זה יקרה חודש מאוחר יותר. מידברן זו עשיה וקהילה ולא רק אירוע.

בשבועות האחרונים היו מאות מפגשים ברחבי הארץ, הלב מתרחב לראות את התמונות, את ההתלהבות, היצירתיות, והביחד. זו המהות של המאמץ קהילתי. כל החלקים בפאזל יתחברו באוקטובר, העיר מידברן עוד תקום ותהיה מופלאה ומיוחדת כפי שהיא נועדה להיות.


ומה לארי הארווי היה אומר ?

"...Well it seems to me that all real communities grow out of a shared confrontation with survival. Communities are not produced by sentiment or mere goodwill. They grow out of a shared struggle. Our situation in the desert is an incubator for community..." Larry Harvey


bottom of page