top of page

עדכונים מתהליך הרישוי 2 - סאונד

מידברן היא עיר האמנות הזמנית השלישית בגודלה בעולם עם עושר אומנותי ותרבותי יוצאי דופן.

בעיר שאנחנו בונים ביחד השנה צפויים להיות כ 180 מיצבי אמנות, כ 44 רכבי אמנות (art cars) וכ 10 מופעים. יש בעיר כ 160 מחנות נושא מרתקים שבהם כולנו ביחד נאכל, נשתה, נצחק, נכיר, נלמד, נפזז, נתנסה, נשוחח, נקשיב, ניצור, נסתפר, נבלה במאדים או סתם נבהה בעיר.

צפויות להיות סדנאות, הופעות חיות, משחקים, תזמורת פילהרמונית, הרצאות, שיחות,מסיבות וקריוקי אחד.


מאז אירוע מידברן הראשון ב2014 אנחנו מתמודדים עם דרישות שונות בתהליך הרישוי ובשנים האחרונות גם עם אתגרים שונים בנושא סאונד בעיר.


השנה כחלק מתנאי הרישוי של משטרת ישראל התבקשנו לעמוד בחוק הרעש כלשונו. המשמעות היא שקט מלא בעיר בשעות הקבועות בחוק: בכל יום בין השעות 16:00 - 14:00 ו-07:00 - 23:00

.

במקביל, התקבלו בקשות נוספות, אך הן פחות מהותיות ואינן נוגעות לסאונד.


נכון לרגע זה אלו תנאי הרישוי. אנו פועלים בהתאם לעקרון האחריות האזרחית ובתיאום מלא עם כל הגורמים והרשויות בישראל. יחד עם זאת אנו עובדים על מנת למצוא הבנות עם המשטרה, השכנים ויתר הרשויות שיאפשרו לנו לחוות את מידברן בצורה המיטבית שהכי קרובה למה שאנחנו מכירים ללא הפרעה לשכנים. עיר אנרגטית חיה ותוססת שפועלת 24/6

צוותים אסטרטגיים שונים פועלים במרץ במספר מישורים.

מובילי הסאונד בעיר מעודכנים ומכירים את הסיטואציה ומחפשים פתרונות.


אם אתם חושבים שאתם יכולים לתרום למאמצים הללו מוזמנים להצטרף : production@midburn.org


זה אמנם אתגר מורכב, אבל כמו שלמדנו בפעמים קודמות, מאתגרים נולדים שיתופי פעולה ויוזמות חדשות ומעניינות. עכשיו זה זמן נהדר לעצום את העיניים, ולדמיין את העיר שלנו, עם כל האור והצבעים, האומנות והמוזיקה, המדבר והרוח. וננשום עמוק..


יש לנו עיר והיא מהממת

ובקרוב תצא לה גם מפה.

אנחנו בדרך הביתה אנחנו #בדרך למידברן.


bottom of page