top of page

העברות כרטיסים

בפרסום הקודם כתבנו שבשלב זה המימוש מוגבל לכרטיס אחד למשתתף (זה אומר שכל אחד יכול להגיע ליום אחד), וזאת כדי לאפשר לכמה שיותר חברי קהילה להגיע לפחות ליום אחד, עקב תקלה טכנית המגבלה לא הוחלה בשעות הראשונות ונוצר מצב שבו אנשים קנו יותר מכרטיס אחד.

אנו מטפלים בזה ומפנים כל הזמן עוד כרטיסים במערכת לימים השונים (אתמול למשל פתחנו מחדש כבר יותר מ50 כרטיסים).


העברות כרטיסים: ניתן להעביר כרטיסים - זאת באמצעות כניסה לכרטיס עצמו (בלינק שקיבלתם בסמס) - יש שם כפתור של "בקש העברה" למטה.

ביטול כרטיסים: בבקשה לפנות במייל Tickets@midburn.org

כרטיסים בהקצאות למיצבים/תכנים/קמפים/מחלקות: אנחנו שולחות ברגעים אלו ממש את ההקצאות, אם עוד לא קיבלתן הקצאה יכול להיות שהמובילה עוד לא העבירה לנו את הפרטים שלכן (תבדקו איתה בבקשה).


חשוב: אנחנו מאוד רוצים לפתוח כרטיסים נוספים, כרגע אנחנו לא יכולים לפתוח בגלל החשש ממצוקת החנייה והבעיה שזה יכול לייצר לקיבוץ באיזור (יש שם בית ספר והשעות של האירוע הן במקביל לשעות האיסוף של הילדים). אחרי יום ראשון אולי נוכל לפתוח כרטיסים נוספים - בשביל זה אנחנו זקוקות לעזרה שלכם! בבקשה בבקשה בבקשה תשתדלו לנסוע בטרמפים ביחד ולצמצם את מספרי כלי הרכב שיגיעו לאירוע.

במידה ונראה ביום ראשון שאנחנו יכולים לפתוח כרטיסים נוספים - נפתח את האפשרות במערכת בשעה 20:00 ונוציא על זה פרסום.


תינוקות מתחת לגיל 3: לא צריכים כרטיס

מילואימניקיות: קודם כל אנחנו אוהבות אתכם, אחרי זה - אם אתן לא יודעות עדיין באיזה יום תצאו ומתי תוכלו להגיע - אתן מוזמנות לכתוב ל anaelle@midburn.org - ונמצא לכן פתרון (והקצאה לכרטיס).


bottom of page