top of page

מיצב מרכזי - "הקונכיה"

הטמפל הוא מיזם שמחובר לטבורה של הקהילה, ומהווה את המרכז הרוחני של העיר הזמנית, לרווחת משתתפי החוויה בין אם באופן אישי או קהילתי.

"בוני הטמפל" לא שואלים את עצמם "בשביל מה אני עושה את זה?", אלא "בשביל מי אני עושה את זה?".

מימוש הטמפל החל מהרעיון ועד להצבתו על אדמת העיר הזמנית "מידברן", מהווה סדרה של מתנות, החל מחזון ורעיון של האומן שניתן כמתנה לצוות המבצע ועד למבנה המוגמר שניתן כמתנה למשתתפי האירוע ולעיר הזמנית כולה. כל המשתתפים במימוש הרעיון ועד לביצועו בשטח חווים את הקבלה שבנתינת המתנה.


כל פעולה הקשורה במימוש הרעיון והחזון, אם בהברגת בורג, או ניגוב זיעה לחבר/ה מהווים את האנרגיה שמרכזת בתוכה שליחות, השתתפות, מאמץ קהילתי, הענקת מתנות, ביטוי עצמי רדיקלי, הכללה רדיקלית, גיוון ושוויון, יוצרים את המהות של המרכז הרוחני - הטמפל.


מרחב הטמפל מאפשר לחברים וחברות להתחבר לעצמם במציאת המקום הזה בתוכנו שבו נוכל לקחת את הזמן להתבוננות פנימית, להתייחד ולכבד את המקום הפרטי שלנו ולהביט שוב, באופטימיות אל עבר האופק והתחלות חדשות.

זהו מרחב בטוח שבו באי ובאות שערי העיר, מוזמנות למצוא ולהרגיש אהבה, שמחה, עצב, כעס, פחד וכל רגש שעולה מפני השטח המאובק.


הזמנה להצטרפות:

שמי נתי גולדמן, והנני מתכבד ונרגש להזמין ולהמליץ, בשם קבוצת "בוני הטמפל", לכל אחד ואחת, להצטרף לקבוצת "בוני הטמפל" - להצטרף למסע המיוחד והייחודי שמאפיין את תהליכי בניית הטמפל, את השותפות וההשתתפות ביצירת היכל מדהים ביופיו, שותפות והשתתפות ביצירת אנרגיה ותוכן, השתתפות בנטיעת אהבה ורגש במבנה ובתוצרי הלוואי, שעוד רגע יעמדו במלוא תפארתם לרווחתם של כל הנשמות הטהורות - תושבות ותושבי העיר… מתנת "בוני הטמפל".


זה מסוג המסעות שתמיד נרצה לזכור, המסע שמשאיר טעם של עוד....


Money back guarantee (ברוח עשרת העקרונות)

ברוכות הבאים

ברוכים הבאות

וברוכים הנמצאים מוזמנים להצטרף ולהשתתף במסע - טופס מתנדבים.ות פה →> bit.ly/44ncHZO



bottom of page