top of page
  • media9024

כל החלומות והתוכניות לשנת מידברן 2022 עדכון מנכ”לית

אחרי מידברן 2021 ועוד קצת זמן התאוששות, חשבתי מה מידברן 2022 תביא לנו, איך השנה הזו תראה.


אם יש משהו שלמדתי בשנים האחרונות, זה שיש המון תשוקה בקהילה, תשוקה לעשייה, תשוקה למהות, ליצירה.

התשוקה הזו, תרבות הברן, החוויות שאנו עוברים באירועים השונים, מצליחים לזלוג במידה זו או אחרת לחיים שלנו ביום יום.

את שנת מידברן 2022 תלווה התמה הזו -

מעברים / Transitions

איך אנחנו עושים ועושות את המעבר הזה מהדיפולט למציאות הכיביכול אוטופית שאנו מייצרים בברן, איך אנחנו עושים ועושות את המעבר חזרה לדיפולט.

אנחנו כל הזמן נמצאים במעברים, אישיים וקולקטיביים, של סביבה, של תודעה, של מציאות..

השנתיים האחרונות עימתו אותנו עם שינויים ועם הגמישות הנדרשת בשינוי. השינוי לא קורה וזהו אנחנו במצב חדש, אלא יש תנועתיות כל הזמן, אין דיכוטומיה, הכל נזיל וגמיש ודורש להיות ממש בכאן ועכשיו, במיידיות.

כשישבתי על תכנית העבודה לשנה הזו, אלו העיניים שדרכם הסתכלתי עליה.


את שנת מידברן 2022 אנחנו פותחים עם

אירוע פורים במצדה. נשף מסיכות,

למה נשף מסיכות?

מצד אחד פורים זה ברור , מצד שני המסכות הממסדיות מלוות אותנו ביום יום כבר שנתיים,


המסכות שלנו הם אנחנו, הן הביטוי של האני שאני.

איך הביטוי העצמי שלנו בא לידי ביטוי בפורים, איך נראה המעבר מהדיפולט למציאות הזו, שהיא היצירה האמנותית שלנו, שהיא אנחנו. אנחנו האמנות ואנחנו היצירה. עם איזה מסיכה אנחנו רוצים לבוא הפעם, מי הוא האדם העוטה את המסכה, איזה חלקים בתוכנו המסיכה הזו מביאה ואיזה ביטוי שלנו היא מייצגת.

*

עכשיו שאנחנו כבר מתורגלים להסתובב עם המסכה הממסדית, בואו נשחק עם המסכות האחרות שלנו. אלו שיש להם פחות ביטוי אולי ביומיום וזוהי הזדמנות לאוורר אותן.


מידברן טוק

קהילת מידברן והברן בכלל בישראל, מורכבת מאלפי יחידים שלכל אחד סיפור וכל אחד הוא עולם. המטרה באירוע הזה היא לייצר פלטפורמה שבה נביא סיפורים מעולמות הברן, של אמנים ויוצרים / משתתפים/ שותפים אסטרטגיים ועוד. אנו מבקשים לקבל תמונה רחבה של 360 מעלות שהיא מעבר ליצירת אירוע אמנות, אלא בהסתכלות על הברן כמאיץ, מאיץ לתובנות, לשינויים, לתפיסות חדשות או שונות, נבקש להעמיק אל לתוך התרבות, ההוויה וההשפעה המתמשכת של עולמות הברן עלינו כחברי קהילה בארץ ובעולם.


אינמושן

ברן אינמושן הינו אירוע יחיד מסוגו, ברן בתנועה, ברן שמאפשר נגישות, פלאיה בתנועה, מרחב אמנותי שהוא גן משחקים למבוגרים ולילדים,

תנועה היא חיים, כשנשארים במקום, כשמפסיקים לנשום אז כלום לא יקרה, תוך כדי תנועה, גם אם לא יודעים בדיוק לאן היא לוקחת, הכל קורה ואפשרי.

זוהי שנה של מעברים, מעברים בין עולמות ובין חלקים בתוכנו, כולנו נפרדים ממה שלא משרת אותנו יותר, מתחברים לדבר חדש שכן. לומדים לחיות עם חוסר הוודאות, עם התנועה של המעברים.


מידברן 2022

מה נותר להגיד על מידברן, העיר העולה מאבק וחוזרת לאבק.

עכשיו שאנחנו יודעים שזה אפשרי, שהכל אפשרי, גם ב 2022 נקים את העיר המדהימה הזו. זו שעבור אלו מאיתנו שחוו אותה, היוותה את ההשראה למעברים, לשינויים, פנימיים וחיצוניים.


מה עוד אנחנו רוצים שיקרה השנה ?

שיח קהילה בנושא מרחב בטוח, הטרדות ופגיעות

מערכת כירטוס ופרופילים משלנו

גלריית מידברן נגישה בשטח פתוח במרכז

שיח תרבות תחת מחלקת התקשורת שלנו


אז זו תכנית העבודה, תכנית חלומות.

במציאות שלנו אין מניעה שהכל גם יקרה ויתגשם ומצד שני אין לדעת.

אבל אנחנו אוהבות לחלום ולייצר מציאות שבה החלומות גם מתגשמים..

וכמו שאנחנו כבר יודעים, בכל תכנית שלא תהיה למציאות יש את הדרך שלה ואנחנו נדרשים לגמישות מחשבתית ולעשות את התכניות כך שכל דבר עומד כמעט בפני עצמו.


רגע לפני שאתם מתחילים לשאול שאלות על לוחות זמנים ותכניות כירטוס, נגיד כבר, הכל יתגלה בקרוב. כרגע, רק רצינו לשים את זה פה שתתרגשו יחד איתנו על השנה הזו שמתחילה ממש עוד רגע בנשף המסיכות, זוכרים ? .



***אם יש לך רצון לפנות אלי במשהו ספציפי שלא היית רוצה שיעלם בין תגובות ברשת חברתית זו או אחרת, שאלה, תגובה, הערה, הצעת ייעול, כל דבר , בכל נושא שהוא.

ניתן למלא את הטופס הזה ואני מבטיחה להגיב בזמן סביר.


קאבירה


bottom of page