top of page
  • Webmaster

שיתוף מלב

עודכן: 24 במאי 2023

לב - מנכ"ל מידברן משתף.


אז מה קורה מאחורי הקלעים - מאי 2023


שמח לעדכן, לשתף ולשקף על החודש שחלף לו. מה זה חלף? טס! האמת? הייתי בטוח שאספיק הרבה יותר. אבל זה גם חלק מהלמידה שלי על כמה מורכב הארגון והקהילה הזו, כמה אנשים ופעילויות צריך להכיר, בכמה נושאים עליי לחוות דעה, כמה חלומות יש לנו להגשים וכמובן גם לעסוק בשוטף.

אנחנו מנצלים את תקופת אי הודאות בנושא השטח כדי לבנות תשתית חזקה: מיצוב שדרת הניהול, רכש, פלטפורמת כרטוס, ניהול חשבונות, משרדים, ועדות, קולות קוראים, הכשרות למובילים, תוכניות עבודה ועוד.


אז מה היה לנו החודש?


אז נתחיל ממה שמעניין את כולם - שטח:

צוות השטח ממשיך לעבוד:

  • אנחנו מבלים בשטח (ליטרלי בודקים שטחים) בין יום ליומיים בשבוע. נפגשים עם ראשי מועצות ועם מנהלי גופי רישוי שונים ומשונים. מתנדבים משרטטים פוליגונים, חברים יוצרים קשרים ואנחנו פועלים במקביל ומקווים שיהיו לנו בשורות טובות בקרוב.

  • בכל מקרה, כפי ששיתפתי כאן לפני חודש, יש דדליין להחלטה לכאן או לכאן (מידברן או BIM השנה) וזה יוחלט בתחילת חודש הבא.

אלה ימים מורכבים, רכבת הרים של הצלחות ושל אכזבות. הלחץ בקהילה מורגש. אנחנו עושים את המקסימום כדי שתקום העיר עוד השנה.



אנשים אנשים אנשים:

  • כמו שאתם בטח יודעים, יש לנו ועד מנהל חדש, שנבחר באסיפת חברי עמותה. בהצלחה לאיריס, ערן, עומר, רייצ'ל ועידו. צופה לנו גדולות בעבודה יחד!

  • תודה לאנה היו"ר היוצאת, וחברי הועד היוצאים דב ועדן על כל מה שעשו עבורינו לאורך שנים ועל האחריות שנשאו על כתפיהם במשך זמן כה רב!

  • סוף סוף, יש לנו צוות מוביל שנפגש אחת לשבוע ואנחנו דנים בדברים שוטפים, מעדכנים, מחליטים וחולמים יחד. בצוות יושבים עמית מנהל התפעול, מובילת מחלקת M (המחלקה של ראשי המחלקות), אפרת מנהלת מחלקת תוכן ואמנות, נוי מנהלת תחום התקשורת, יעל סמנ"לית הכספים. ותשמעו - הצוות הזה בא לעבוד.

  • ביום שלישי היה מפגש מספר 3 (!) של מובילי המחלקות - עוד חסרים כמה (קול קורא יצא בקרוב) אבל הצוותים המובילים במחלקות הולכים ונבנים.

  • אנחנו נפרדים (בעצב אך בגאווה רבה) מדפנה הלל, שהובילה את מחלקת M , מודים לה על שנים של עשייה אינטסיבית ומקדמים בברכה את קטי כהן בתור מובילת מחלקת M החדשה!


זה בדיוק הזמן לעבוד על הדבק החברתי לפני שמתחיל הבלאגן, לחלום על אומנות, לדייק תרבות, להכין תוכניות עבודה, לגייס תקציבים. אל תחכו שנכריז על שטח. עוד השנה יקרו דברים מטריפים.



בואו נדבר על רוח?


  • היה מפגש אמנים ראשון - התנעה מעולה עם למעלה מ100 אנשים במשרדי מידברן! היה מרגש לשמוע את החלומות והתשוקה ולהרגיש את האנרגיה בחדר. אז מה המיצב שאתם חולמים להביא במידברן הבא?

  • אתם בטח רואים שבמחלקת תקשורת יש פעילות ענפה עם תכנים בנושאים של אי הסחרה, גיפט, אי השארת עקבות ועוד stay tuned

  • משהו שאני אישית צופה לו גדולות ומאמין שיהיה אחד הפרוייקטים הגדולים שלנו כקהילה זו ועדת היגוי תרבות - כתבנו על זה הרבה, וכדאי לכם להתעדכן.




בואו נדבר על חומר?


  • פלטפורמת ניהול כרטיסים - אנחנו מבינים שהדבר הכי נכון לנו הוא מערכת כרטוס ופרופילים עצמאית שלנו. אבל אנחנו גם מבינים שזה תהליך של כשנה, לכן, הקמנו ועדת בוחנים מקצועית, בה שותפים נציגי טק, כרטוס גייט ורכש על מנת לבחור פלטפורמת כרטוס חיצונית שתשמש אותנו השנה.

  • תוכנית עבודה לשנים 23-24 הוצגה לאסיפה ותפורסם לאחר שתוגש לועד המנהל החדש. אני מדמיין צמיחה בהיקף הפעילות התרבותית שאנחנו מייצרים, אז יש המון מרחב לשחק לכולם מבלי לגדול בכמות ה"כרטיסים": כנס תרבות, כנס אי כנס התנעה, פורים, אירוע חנוכה, סדנאות אמנים, פיתוח מובילי קמפים וכמובן מידברן וBIM.

  • יש משרדים, בקרוב יהיה פרקט שיונח, יש כסאות פלסטיק לשבת במעגל. עוד רגע נזמין אתכם לבוא ולעצב, לבנות, לשחק, לתרום ריהוט. יש גם גג מטריף. אתם מחלקה \ קמפ \ קבוצה שחולמת על אומנות וצריכה מקום להיפגש? דברו איתנו office@midburn.org זכרו - אין מנקה. הכל זה radical self reliance



הדברים זזים קדימה. לאט ובזהירות. אנחנו עסוקים בתשתית, אבל אוטוטו נזמין עוד ועוד אנשים להשתתף ולשחק יחד.





bottom of page