top of page
  • Webmaster

בחירות לוועד המנהל - עמותת מידברן

חברים וחברות קהילת מידברן, 


אנחנו, חברי הועד החדש של עמותת מידברן, ניצבים לפניכם עם לבבות בוערים ופתוחים, מתרגשים מבחירתנו באסיפה שהתקיימה ביום שלישי במשרדי העמותה החדשים, ומלאי מרץ לעשייה לקהילה הכי קרובה לליבנו. 


אנחנו מלאי הכרת תודה לחברי הועד היוצא, 

אנה קנטרוביץ', עדן אוריון ודב שמש,

על ההשקעה הרבה בניהול, קידום וייצוב הארגון והבאתו למצב טוב מתמיד. אנחנו בטוחים שניפגש בקרוב בעיר הזמנית שלנו ונתחבק.   

אנחנו רוצים להודות גם למנכ"לית היוצאת, קאבירה שרעבי, שהובילה את הארגון בתקופות המאתגרות ביותר שלו סללה את הדרך למנכ״ל קהילה תרבות ותוכן הנכנס- לב קרייטמן, אשר ביחד עם עמית מוביל את הדרך, שניהם נכנסו לתפקידם במלוא הכוח ומובילים את הדרך עם חשיבה, רגש ואש בעיניים. אנחנו מרגישים ברי מזל להזדמנות לעבוד איתם ולהצעיד את מידברן יחד לעשורה השני.


עם העברת הלפיד אלינו, אנחנו מוצאים עצמנו עם ארגון בשל, הנהלה מקצועית ושאפתנית, עם מובילי מחלקות מוכשרים, מנוסים ומלאי מוטיבציה ועם קהילה ענקית, יצירתית, תוססת ופעילה. אנחנו נעשה כל שביכולתנו לעזור לנווט את הספינה המרשימה הזו בבטחה למחוזות חדשים ולמסעות קסומים ומלאי תרבות והשראה. עשרת העקרונות הם המגדלורים המאירים את דרכנו, וחזון העמותה הוא המצפן למרחבים חווייתיים מבוססי השתתפות. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו להרפתקה הגדולה הזו, להתכוונן ולרתום את האנרגיות והתשוקות שלכם לעתיד שפורץ את כל הגבולות האפשריים. ביחד. 


 

מוקירי תודה ומלאי התרגשות, 

חברי ועד עמותת מידברן



bottom of page