top of page
  • Omri Ahiel

קריאה אחרונה לעיצוב במות ומתחם מדורה

צוות תוכן החתיכים מעדכן קריאה אחרונה לעיצוב במות ומתחם מדורה.


נשף המסכות הצבעוני שלנו מתקרב בצעדי ענק

והמון מכם כבר העבירו רעיונות לכל מיני תכנים מאד מגניבים שרוצות ורוצים להביא לאירוע (ספויילר - הולך להיות גם יפה, גם נעים וגם ממש טעים!).


אבל עדיין יש כמה מוקדים ממש חשובים באירוע שמאד מאד יודו לקצת תשומת לב יצירתית, למישהי או מישהו או מישהם שיחליטו שרוצים להעניק להם אופי מיוחד וחוויה ייחודית לכל מי שיגיע -


** פייר פיט Fire Pit*

קודם כל והכי חשוב הוא מתחם המדורה. המתחם הזה הוא לב ליבו של האירוע, המקום שאליו הולכים כדי לשבת רגע לנוח ולהתחמם אחרי סיבוב בפלאיה, לשתות משהו אחרי סט מטריף חושים באחת מהרחבות, או סתם לנהל רגע שיחה עם מישהו חדש שהרגע פגשנו באבק. אנחנו מדמיינים מעגל אש מהפנט, שמושך את כל מי שמגיע לשבת סביבו, ביחד או לבד רגע עם עצמינו ופשוט לבהות באש, ומחפשים את מי שירצו לקחת על עצמן לתת למקום הזה את האופי המיוחד שלו.


** במות המוסיקה ברחבות **

בתכלס בתכלס, אלה האפיג'ים האמיתיים של האירוע, אלא המוקדים שסביבם כולם מפזזים הלוך וחזור, שאליהם כולם פונים כדי להרגיש את המוסיקה עוברת דרך הגוף. אנחנו מחפשים את מי שירצו לקחת את שלוש במות המוסיקה שיהיו באירוע, ויהפכו אותן לכס המלכות הראוי לאמניות והאמנים המדהימים שינגנו עליהן, ולאפיג'י מרהיב שכל מי שיגיע לרקוד מסביבן לא יוכל להוריד מהן את העיניים.


אם יש לכם חשק לקחת על עצמכם משהו מהדברים האלה, מהרו למלא את הטופס, הוא ישאר פתוח עד מוצ"ש הקרוב 12/03/2022.





bottom of page