top of page
  • keepUposted

הבהרת מסע - אינמושן 2020

עודכן: 22 במאי 2021

ברן אינמושן, התנועה בעיצומה, נרשמו כ-80 מחנות נושא, מעל 50 מיצבים ומייזזים מעל 60% מהכרטיסים כבר נרכשו ועוד עננת אי ודאות אחת גדולה שמעיבה על כולנו ונרשמה כבר בתחילת 2020

אז מה התכנית הגדולה שיכולה לאפשר לנו להיפגש?

מידברן, הוא אירוע מאד פשוט כביכול.

ה"הפקה" עוסקת בבטיחות וביטחון המשתתפים, מניחה תשתיות, גידור, פריסת חשמל ושירותים. ואת התוכן אנחנו כולנו מביאים. הקהילה, האנשים שבאים להשתתף ולהיות חלק.

מידברן אינה אירוע במובן הרגיל של המילה, אין בה במות גדולות ומופעים מרכזיים, מידברן היא עיר זמנית, או עיירה קטנה כשזה נוגע לברן אינמושן.


בברן אינמושן 2019, באחד מסיבובי הרישוי (שקרו כל בוקר), התפתחה לה שיחה על פריט הרישוי שלנו. עד היום נחשבה מידברן מבחינת רישוי כ"אירוע תחת כיפת השמיים". בגלל אופי האירוע, אפיון רישוי זה לא באמת התאים למידברן אף פעם - תמיד היו מעל 30 סעיפים בפריט הרישוי שהיו לא רלוונטיים, ובשנים האחרונות דובר לא מעט על לייצר פריט רישוי ייעודי למידברן. באותו סיבוב בוקר, אמר לנו אחד מקציני הרישוי שהרישוי שלנו כ"אירוע תחת כיפת השמים" לא נכון ולא מתאים לאופי הפעילות בשטח". מאז, במהלך כל השנה, פעלנו על מנת שנוכל לעבוד תחת פריט רישוי חדש ובהתאם לכך, פתחנו בתמיכת המשטרה ובברכת עיריית ערד תיק רישוי לברן אינמושן 2020 תחת פריט "פעילות קייט ונופש" ,

ואז באה הקורונה.

אנו פועלים על מנת להשלים את הליך הרישוי ככזה, ואנו מאמינים שנצליח ככל ותנאי הרמזור, התו הסגול או כל תנאי אחר יאפשרו זאת. בראיה שלנו, עם הירתמות ואחריות אישית ומאמץ קהילתי נוכל לקיים מפגש של תרבות ואמנות מידברן.

עיירה זמנית תחת תו סגול

בכניסה לעיר, בדיקות חום והחתמה על הצהרת בריאות של כל באי האירוע. מחנות נושא עד 50 איש במחנה. פרי קאמפ - מתחמים של עד 50 איש לקמפינג. חישוב השטח ע"פ 12 מ"ר לאדם מתוך השטח הכולל של הקמפינג. בכניסה למחנות הנושא ומפוזרים בכל רחבי העיירה, עמדות אלכוג'ל וחיטוי. שמירה על נהלי ניקיון וחיטוי במבני השירותים כולל עמדות אלכוג'ל. חבישת מסכה בכל המתחם למעט מחנה הלינה. צוותי הסברה ואכיפה של נהלי קורונה.

אחריות אישית ומאמץ קהילתי

חלק בלתי נפרד מהאופי התרבותי שלנו מדבר על האחריות האישית של כל אחד מאיתנו ועל המאמץ הקהילתי. להזכיר לחבר לידך לעטות מסכה, להתרחק מהתקהלות ולשמור מרחק, לא להגיע לאירוע אם את לא מרגישה טוב, להישאר בבית אם יש לך חום, לבדוק חום מידי יום בזמן ההימצאות בשטח, להגיע למרפאה במיידי אם יש לך חשש כלשהו. להדליק סיגריה לעצמך ולא להעביר אחת בין חברים לשתות מבקבוק המים האישי שלך ולא של החבר שרוקד לידך.


נדגיש את עניין רחבות הסאונד כי זה נושא שעולה הרבה, אנחנו מקיימים את חוקי המדינה ואת התו הסגול, אם תותר התקהלות עד 30 איש, זה יהיה הגודל של הרחבות. אם יאפשרו יותר אז יותר, אם פחות אז פחות. אם יגידו לנו שאין אישור לרקוד כי זה טיפתי ומדביק, אנחנו נקיים מפגש קהילתי מרגש ונעים בלי לרקוד.

זו אחריות של כולנו, לשמור עלינו כקהילה וכפרטים.

מצידנו אנו נמשיך ונפעל בתיאום עם אולי הרישוי ומשרד הבריאות ונעדכן את הדרישות בהתאם. כרגע זה מה שידוע לנו וככה אירוע הולך להיראות, זה יכול וכנראה גם ישתנה בחודש הקרוב. אנחנו נעמוד בכל דרישה לה נידרש ואף מעבר מתוך רצון לשמש דוגמה והשראה.

מחלקות ההפקה בשיא העשייה, אתם יכולים לראות את הרישום לנוודים, לגריטרים, לגייט, להנגשה, המרכזיה מרכזת עבורכם את כל המידע שתצטרכו התמיכה שם עבורכם כבר לא מעט זמן כירטוס, תנועה, מרפאה, חשלש, חבק, סאונד, מתנדבים, תקשורת , כולם עובדים בהתרגשות לקראת, מחנות נושא ומו״ת כבר שחררו למחנות את הגרסה הראשונה של המפה שמצורפת פה, מפת העיירה שלנו, היא עוד לא סופית ועדיין בהתהוות אבל היא תתן לכן קצת מושג על התנועה במרחב.

מתרגשות? גם אנחנו 3>

bottom of page